Klantenservice

Contact, diensten en voorwaarden

1. Hoe neem ik contact op met MyBooxs.nl?

We zijn telefonisch en per e-mail bereikbaar. Heb je een vraag, opmerking of klacht, stuur dan een e-mail naar klantenservice@mybooxs.nl of bel naar +31 418 712 472 (op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur).

Terug

2. Wanneer zijn jullie te bereiken?

We zijn telefonisch en per e-mail bereikbaar. Heb je een vraag, opmerking of klacht, stuur dan een e-mail naar klantenservice@mybooxs.nl of bel naar +31 418 712 472 (op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur).

Terug

3. Wat is MyBooxs.nl?

Op MyBooxs.nl vind je boeken, e-books en vakbladen tegen een scherpe prijs. Naast vakgerelateerde titels, kun je bij ons ook terecht voor algemene literatuur, kook- en reisboeken. Bij MyBooxs.nl slaag je altijd.

De voordelen op een rij:

  • Vandaag vóór 18.00 uur besteld, morgen in huis
  • Klantenservice per e-mail en telefoon bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur
  • We versturen je bestelling in een stevige verpakking
  • Je volgt je bestelling via ‘Mijn account’
  • Betaal veilig online met iDeal
  • Garantie: niet goed, geld terug

Terug

4. Hoe zit het met mijn privacy?

Lees het privacy statement van MyBooxs.nl.

Terug

5. Wat zijn jullie algemene voorwaarden?

Lees onze algemene voorwaarden.

Terug

6. Hoe plaats ik een recensie?

Als je bent ingelogd op MyBooxs.nl, zoek je het boek dat je wilt recenseren op titel, auteur of ISBN-nummer. Heb je het gevonden, klik dan op ‘Plaats een recensie’. Je begint meteen met typen, deelt sterren uit of schrijft een pakkende titel. Klik op ‘Plaats recensie’ en je boekrecensie staat direct op MyBooxs.nl

Terug

7. Hoe word ik partner van MyBooxs?

Wil je partner worden van MyBooxs.nl, neem dan contact met ons op.

Terug

8. Hoe dien ik een klacht in?

Ben je niet tevreden over onze producten of diensten, neem dan contact op met onze klantenservice. Stuur een e-mail of richt je klacht per post aan ons. Vergeet niet je klantnummer, naam, adres en woonplaats te vermelden.

MyBooxs.nl
T.a.v.: Klantenservice
Nijverheidstraat 1
4143 HN Leerdam

Terug

9. Wat doen jullie met mijn klacht?

Als we je klacht hebben ontvangen, handelen we deze binnen 14 dagen af. Lukt het niet binnen deze periode, dan krijg je dat op tijd te horen. Uiteraard laten we je meteen weten hoe lang het nog duurt.

Terug